D1 (FC-WA). Calcul fracţionar, analiză wavelet şi aplicaţii:
i. (cFC). Clasic;
ii. (vFC). Variaţional;
iii. (FCts). Time scales;
iv. (cWA). Clasic;
v. (aWA). Actual;
D2 (EA). Algoritmi evolutivi și aplicații:
i. (cEA). Clasic (algoritmi genetici cu populaţii modelate probabilistic sau statistic, particule
inteligente – colonii de furnici);
ii. (GP). Programare genetică;
iii. (GE). Gramatici evolutive (Grammatical Evolution);
D3 (GRS). Multimi rough generalizate, hibridizări şi spaţii noi de aproximare:
i. (sGRS). GRS în spaţii de aproximare “aproape” clasice (spaţii relaţionale, spaţii “pseudo-topologice”) şi aplicaţii;
ii. (hGRS). Hibridizări GRS-FS (Fuzzy Sets) şi aplicaţii;
iii. (gGRS). GRS în grafuri şi aplicaţii: jocul eLearning RKGF (Rough Kernel Graph Frontiers) ş. a.;
iv. (G&GM). Grafuri, matrici generalizate şi aplicaţii: reprezentări BlockChains (BC),
respectiv Internet of Things (IoT) ş. a.;
v. (gmGRS). GRS în GM şi aplicaţii;
D4 (GT). Tehnici inovative de teoria jocurilor şi aplicaţii:
i. (fcDG). Aspecte de calcul fracţionar în jocuri diferenţiale;
ii. (eaG). Aspecte evolutive în teoria jocurilor;
iii. (grsGn). Aspecte GRS în jocuri în reţea;
iv. (qG). Quantum game theory:
D5 (DA&IS). Analiza datelor şi securitatea informaţiei in format electronic:
i. (DA). Analiza multiformală – inclusiv statistică a datelor;
ii. (IS). Criptologie: criptanaliză si criptografie;
iii. (CySec). Securitate cibernetică;
iv. (TechSec). Noi tehnologii de securitate bazate pe dispozitive hardware si criptografie post- cuantică.