D1 (FC-WA). Fractional calculus, Wavelet analysis and Applications;:
i. (cFC) Clasic;
ii. (vFC) Variaţional;
iii. (FCts) Time scales;
iv. (cWA) Clasic;
v. (aWA) Actual.
D2 (EA). Evolutionary algorithms and applications:
i. (cEA) Clasic (algoritmi genetici cu populaţii modelate probabilistic sau statistic, particule inteligente – colonii de furnici);
ii. (GP) Programare genetică;
iii. (GE) Gramatici evolutive (Grammatical Evolution).
D3 (GRS). Generally harsh crowds, hybridizations, and new approximation spaces;:
i. (sGRS) GRS în spaţii de aproximare “aproape” clasice (spaţii relaţionale, spaţii “pseudo-topologice”) şi aplicaţii;
ii. (hGRS) Hibridizări GRS-FS (Fuzzy Sets) şi aplicaţii;
iii. (gGRS) GRS în grafuri şi aplicaţii: jocul eLearning RKGF (Rough Kernel Graph Frontiers) ş. a.;
iv. (G&GM) Grafuri, matrici generalizate şi aplicaţii: reprezentări BlockChains (BC) respectiv Internet of Things (IoT) ş. a.;
v. (gmGRS) GRS în GM şi aplicaţii.
D4 (GT). D4. Innovative Game Theory Techniques and Application;:
i. (fcDG) Aspecte de calcul fracţionar în jocuri diferenţiale;
ii. (eaG) Aspecte evolutive în teoria jocurilor;
iii. (grsGn) Aspecte GRS în jocuri în reţea;
iv. (qG) Quantum game theory.
i. (DA) Analiza multiformală – inclusiv statistică a datelor;
ii. (IS) Criptologie: criptanaliză si criptografie;
iii. (CySec) Securitate cibernetică;
iv. (TechSec) Noi tehnologii de securitate bazate pe dispozitive hardware si criptografie post- cuantică.